۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

وضعیت کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت در استان بوشهر خوب است

وضعیت کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت در استان بوشهر خوب است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: وضعیت کمک‌های مردمی و مساعدت نقدی و کالایی به جبهه مقاومت در استان بوشهر خوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش ایران همدل در بوشهر، اظهار کرد: باید از ظرفیت فضای رسانه و مجازی در راستای دفاع از مردم مظلوم غزه، لبنان و محور مقاومت و همچنین هجمه به فضای رژیم صهیونیستی و حامیانش به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: فضای کمک رسانی به جبهه مقاومت در دو بعد اعزامی و ارسالی و دیگری مساعدت جغرافیایی برای اسکان و پذیرایی از مردم غزه و لبنان است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: در زمینه اسکان باید با دستگاه‌هایی مانند بنیاد مسکن هماهنگی شود تا ظرفیت استان در این زمینه مشخص شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مساعدت نقدی و کالایی به جبهه مقاومت در استان بوشهر خوب است، ادامه داد: در بحث اهدای طلاجات وضعیت استان بسیار خوب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: در استان بوشهر با توجه به ظرفیتی که دارد، بیشترین تمرکز بر روی جمع‌آوری خرما است که باید روی این حوزه کار جدی انجام دهیم.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف برای جمع‌آوری کمک‌های مردم استان جهت ارسال به مردم غزه و لبنان، گفت: در شهرستان‌ها مکانی مانند مصلی‌های جمعه برای جمع آوری خرما مشخص شود.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: کمک‌هایی که در شهرستان‌ها جمع آوری می‌شود، قبل از برگزاری همایش ایران همدل در بوشهر، به مرکز استان منتقل شود.

کد خبر 6269562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha